Історична і культурна спадщина Закарпаття може бути інноваційно презентована в рамках транскордонного проекту

30 листопада на ІІ-ий конкурс Програми транскордонного співробітництва "Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна" Європейського Інструменту Сусідства на період 2014-2020 рр. було подано проект "Цифрове збереження історичної спадщини в туристичних цілях".

Проект є результатом тривалої і плідної співпраці між науковцями й органами влади України, Угорщини та Словаччини в сфері збереження об'єктів історико-культурної спадщини цих країн із використанням новітніх технологій.

Партнери:
1. Суспільне телебачення Кельчеї (м.Ніредьгаза, Угорщина)  Kölcsey Televízió Műsorszolgáltató Nonprofit Kft;
2. Університет ім.Павла Йозефа Шафарика в Кошицях (м.Кошиці, Словаччина);
3. ГО "Інститут розвитку Карпатського регіону" (м.Ужгород, Україна);
4. Управління культури Закарпатської ОДА (м.Ужгород, Україна).

Загальна мета проекту: покращення збереження та промоція історичної і культурної спадщини на транскордонній території України, Угорщини, Словаччини шляхом 3D-лазерного сканування й візуалізації історико-культурних об'єктів.

Завдання проекту:

- Підвищення туристичного потенціалу історико-культурних об'єктів транскордонного регіону України, Угорщини, Словаччини завдяки створенню нових туристичних продуктів із використанням інноваційних технологій  3D-лазерного сканування об'єктів та їх аерофотознімання з безпілотного літального апарата;

- Покращення умов сталого управління історичними та культурними об'єктами на основі інтеграції розробленої бази даних об'єктів і територій історико-культурної спадщини у Геоінформаційну систему (ГІС);

- Розробка рекомендацій щодо реставрації та реконструкції об'єктів історико-культурної спадщини для покращення іміджу й привабливості прикордонних територій;

- Зміцнення транскордонної співпраці між Україною, Угорщиною та Словаччиною в напрямку збереження спільної історико-культурної спадщини.

У разі здобуття проектом підтримки з боку організаторів конкурсу втілення цих завдань передбачене на 2018-2019 рр. 

Додаткова інформація